Keresés
Generic filters

Újranyit a T-Szol Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

T-Szol ügyfélszolgálat

Tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. felhasználóit, hogy a koronavírus miatt ideiglenesen bezárt Központi Ügyfélszolgálati irodánkat (Fő tér 18/E.) 2021. április 19-én hétfőn, óvintézkedések és korlátozások bevezetésével újranyitjuk. A látogatás továbbra is kizárólag előzetes időpontfoglalással és szájmaszk viselésével lesz lehetséges, az intézkedés visszavonásáig.

Az ügyfélszolgálat személyes látogatása az újranyitást követően kizárólag előzetes időpontfoglalással történhet. A foglalásra online a www.tszol.hu/idopontfoglalas honlapcímen, vagy telefonon a 34/600-700-as számon van mód.

Kérjük a kedves felhasználókat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az ügyfélszolgálat látogatása helyett továbbra is a nem személyes ügyintézési formákat válasszák (online fiók, telefon, e-mail vagy posta). Erről részletesebb tájékoztatás, az elérhetőségek megjelölésével közleményünk végén olvasható.

Az időpontfoglaláson túl az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata is kötelező.

A várakozóteret és a gyereksarkot lezártuk, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intézők tartózkodhatnak, ezért megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a bejárata előtt várakozzanak. Kérjük felhasználóinkat, hogy a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő), valamint az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolság és a higiéniás előírások betartására.

Ügyintézőink a megszokott nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre:

  • Hétfő: 7 – 19 óráig
  • Kedd: 8 – 14 óráig
  • Szerda: 9 – 17 óráig
  • Csütörtök: 10 – 17 óráig
  • Péntek: 8 – 12 óráig

Közös ügyfélszolgálatunkon a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. is várja ügyfeleit. Látogatása előtt kérjük, tájékozódjon a hulladékkezelő újranyitási feltételeiről a vállalat honlapján (www.vvhulladekkezelo.hu) vagy központi telefonszámán (34/600-700).


A T-Szol Zrt. nem személyes elérhetőségei:

  • Online E-Ügyintézés fiókban intézhető ügyek:
    • Ügyféladatok módosítása,
    • Elektronikus fizetés (bankkártyás),
    • Mérőóraállás-bejelentés,

Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.

Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.

Reset password

Adja meg a e-mail címet, küldünk egy linket, hogy változtassa meg a jelszavát.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Iratkozzon fel e-mail

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Powered by Estatik
Megszakítás